Gimnastyka twarzy – sposób na dłuższą młodość?




Pamiętacie serię – gimnastyka buzi i języka, która miała usprawniać aparat mowy dzieci? Okazuje się, że ćwiczenia mięśni twarzy nie powinny kończyć się na etapie, kiedy mamy kilka lat. Warto je kontynuować również później. Po co? Okazuje się, że praktyka ta ma wiele korzyści…Zwłaszcza poprawia wygląd skóry, odstresowuje i spowalnia pojawienie się zmarszczek.

gimnastyka twarzy

Profilaktyka przeciwzmarszczkowa

Gimnastyka twarzy, inaczej nazywana jogą twarzy polecana jest na całym świecie przez ekspertów z różnych dziedzin nauki. Stanowi świetną alternatywę dla botoksu i poważnych operacji plastycznych. Eksperci zalecają jej wykonywanie sześć razy w tygodniu przez 20 minut.

By uzyskać optymalne efekty, trzeba zadbać o systematyczność. Tylko rutyna pozwoli korzystać z zalet gimnastyki twarzy. A jest ich całkiem sporo:

  • spowolnienie powstawania zmarszczek,
  • poprawa jędrności i napięcia skóry twarzy,
  • poprawa wyglądu skóry – twarz staje się jasna i promienna,

Gimnastyka twarzy usprawnia krążenie oraz zwiększa dopływ tlenu do wszystkich komórek skóry, dzięki temu są one dobrze odżywione i dotlenione. Poza tym ułatwia odprowadzanie toksyn oraz zwiększa zdolność skóry do pochłaniania wilgoci. Efektem jest również zwiększenie produkcji kolagenu i elastyny.

Już po kilku tygodniach systematycznych ćwiczeń można zobaczyć mniejsze linie na twarzy, poprawę jędrności skóry i napięcia na twarzy i szyi. Poza tym gimnastyka twarzy świetnie odstresuje i pozwala pozbyć się napięcia.

Gimnastyka twarzy w praktyce?

Jak ćwiczyć? Oto szczegółowa instrukcja. Zainspiruj się i do dzieła!

 

 

 

Kategorie: Sposoby na dłuższą młodość

Tagi: ,,